Du är det bästa som hänt mig

Att jag skulle hitta någon som förstår mig så bra som du gör de trodde jag aldrig. Någon som kan få mig att bli så lugn med bara en blick. Jag drömde om dig, innan jag ens kände dig, om en person som kunde göra mig till den lyckligaste tjejen på jorden, och jag fann dig. När vi inte är med varandra så saknar jag dig konstant, hela tiden. Att bara kunna ligga i ditt knä, ligga och prata om allt och inget. Du låter mig vara en tjej när jag vill, att gråta till filmer, att jag är så petig med maten, du låter mig vinna när vi har en diskussion för du vet att jag inte vill ge mig. Du gör saker för du vet att de betyder så mycket för mig. Micke jag älskar dig min skatt. 9 Månader ihop och dom har varit dom bästa i mitt liv. Vi har skrattat, bråkat, varit med om en skoterolycka, vi har varit till stockholm, flyttat ihop, farit till Ikea massvis med gånger, fester och filmkvällar. Varenda sekund med dig har varit värdefull för mig. Du ställer upp för mig mer än vad jag förtjänar ibland, du är guld värd älskling. När du följer mig till min morfars grav, när du håller om mig när jag bryter ihop, du är min klippa. Du är min lycka och bästa vän. Du och jag livet ut älskling.


I din famn är jag trygg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback