Augusti 2010

Augusti var en otroligt bra månad! Jag och Micke körde folk ganska mycket eftersom vi jobbade så mycket. Var i Byske och skjutsade folk, var vid piren och myste. Det var Nolia och då for jag, Micke, Carr och Osvar dit och roade oss. Vi for på bio och såg Inception, en film jag rekomenderar! Jag avslutade mitt schema på boendet och fick värdens ångest över att inte få träffa mina gamlingar, men det visade sig att dom ville ha kvar mig som vik som tur var! Vi for till Stockholm en hel vecka, första gången jag flög utan min familj. Vi shoppade massor i Stockholmcity, åt massvis på Mcdonalds, Gick på slottet, var på gröna lund, Thaifestival, träffade Mickes andra syskon och pappa, åt kräftskiva,Mantorp där vi åkte ferrari, var på museum osvosv! Började andra året på omvårdnadsprogrammet. Ikea med min älskade Gabban som var kaos kort sagt haha. Inflyttningsfest i våran lägenhet! Matfesten var även den månaden!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag får fortfarande ont i magen av att bara se på den där jävla karusellen!! :P

2011-01-14 @ 10:10:58
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback