3. Min favoritårstid och varför

Jag älskar alla årstider!

1. Sommaren. Vem älskar inte sommaren? Långa utekvällar i sommarvärmen, ligga och sola på stranden, bada i havet, festivaler, shorts och linne. Jag älskar inte sommaren, den är underbar!

2. Våren. När man känner att våren kommer. Fåglarna börjar kvittra, snön smälter, man kan sitta utan jacka ute och grilla, köra massa skoter. Guuuud så härligt, snart är våren här!!!

3. Hösten. När mörkret börjar komma, mysiga hemmakvällar framför en bra film, fortfarande varmt i luften, löven kommer. Myyyys!

4. Vintern. Friskt och snön som lyser upp mörkret, julen, min födelsedag, åka madrass i vitbergsbacken, grilla med vännerna!

Dom är ju underbara alla fyra, men måste jag välja en så blir det nog sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback