nu kommer uppdateringen

Förlåt för en dålig uppdatering i helgen. I fredags så var det firande för Colli som var en blandad stämning mellan bra och dålig! Supermysigt att få träffa mina brudar men sen var mitt partyhumör inte riktigt igång och sen hände det andra saker som resulterade i trkigheter. Men annars så helt okej.
Igår så var det jobb hela dagen, mot kvällen så vart vi bortbjudna på middag i frostkåge och några vänner till mamma och pappa. Väldigt mysigt med mat, massa prat, melodifestivalen osv! Sen hann vi även förbi Drängsmark en stund och säga hej till andra familjen.
Idag har jag även jobbat och jobbat och nu ska jag få i mig en stor god pizza! Resten av kvällen består av solsidan, mys med familjen osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback