Ni är kärlek

Jag blir sådär gaaalet positiv när jag kommer till skolan ochg möter mina brudar. När jag går in på min blogg och hittar fina kommentarer från min Rebecca. När jag vaknar upp vid min älskling varje morgon! Jag får värme i hela kroppen när Emma springer och hoppar upp i min famn och Pontus kryper ihop breve mig i soffan. Lyckan av att ha världens bästa pojkvän när man får blommor till skolan. Hur varm jag blir när mamma ringer mig på kvällen bara för att få prata. Hur glad jag blir över hur nära jag och min syster har kommit varandra. Hur stolt jag blir när mina lärare berömmer mig över hur mycket dom tycker att jag förbättrat mig. Hur partytaggad jag blir när jag tänker på fredag. Att jag har världens bästa vänner som inte gör annat än att lyfta upp mig. Som försöker få mig att se positivt jämt. Kan ni förstå när jag säger att jag har ett liv jag inte skulle vilja byta ut för någon annans. Jag är så glad just nu, lycklig och nöjd med mig själv! Nej vet ni vad, just nu i detta ögonblick, så vill jag inte ändra en enda sak, för jag mår så bra!

Därför tänkte jag bjuda på bilder från nyårs, för jag kommer aldrig att lessna på att kolla på dessa bilder för dom får mig att le lika mycket varje gång. Vilken lyckad och helt underbar kväll med världens bästa personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback