Loka smultron

Glömde ju berätta vad för trevligt som då hände mig om det var igår?
Jag, Julia och Gabban går ner till cafeterian för jag ska köpa mig en Loka.
så säger jag att jag vill ha en Loka smultron.
Då tar killen fram en loka Päron.
Så jag lite smått road säger neej en loka SMULTRON.
Hahaha och åter igen så tar han fram en annan loka päron?
Vad i helvette tänkte jag då...
Så jag börjar peka EN LOKA SMULTRON!!!
och killen tar fram en fanta, suck.
Så jag börjar typ halverst skrika den rosa flaskan,
och peka typ hänga mig över disken för att visa vilken.
Tillslut kommer den fram en annan kille och tar fram min loka.
Nej killen kunde alltså inte svenska.
Jag var måttligt förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback