en dag över förväntan!

Dagen har varit väldigt över förväntan! Började dagen med idrott styrka blandat med kondition där jag stod och hejjade på när mina kära vänner slet som djur! Sen när vi kommer till svenskan som jag vanligtvis inte brukar tycka om så säger våran lärare att vi ska få se filmen Sherlock holmes? Gissa om jag vart glad över att få se film den lektionen. Och när vi kommer till lunchen typ skuttar jag fram för det är tacoooos, åt en överfylld tallrik! Sen efter lunchen ja då skulle vi ha samhälls som bestod av nån film och massa frågor där älskade Maria Lu i klassen fick mig på gått humör med hennes fina kommentarer haha! R-tiden bestod av information inför individuella valet i trean. Sen var det ju naturkunskap, den lektionen man alltid fasar över. Men gissa om jag vart förvånad när det visade sig vara en lektion jag hade så kul över. Vi fick gå till teknobalder, krypa in i nån slags kupol och studera stjärnhilmen, hur mysigt som helst när vi satt där hela klassen ihop, liggandes på madrasser, skrattandes åt allt och bara hade det grymt! Nu är jag hemma med min familj och ska sätta på ett hellcats avsnitt. Kunde denna dag blivit bättre? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle kunnat vara bättre meed smooothie <3

2011-02-23 @ 21:25:58
Postat av: maria lu

hahah varsegod :D

2011-02-23 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback