du är så fin

Jag sitter och kikar tillbaka på ett år sen, som vanligt. Hur annorlunda allt var då. Jag hade världens obehagkänsla i magen för jag visste inte hur jag skulle göra med Micke och Olov. Nu såhär i efterhand så kan man undra varför jag ens tvekade så underbar pojkvän som jag har. Och han var så underbar redan då. Jag älskar dig Micke, snart har vi varit tillsammans i 11 månader.
Det var då som vi var i vitbergsbacken med Oscar, Malin och Sara och åkte massor. Jag minns hur mycket jag ville hålla om dig. När vi åkte tillsammans nerför backen och jag höll på att dö. Det var första gången jag prövade att åka madrass där. Jag minns hur rädd jag var och att du sa att allt kommer att gå så bra. Och jag litade på dig. När vi åkte bil upp igen och jag satt i ditt knä och du kramade om min hand. helt underbar, jag saknar dig baby kom hem nu. <3

Kommentarer
Postat av: G

Vart höll min virrhöna hus idag?:(

2011-02-28 @ 14:56:38
URL: http://gabbbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är min solstråle älskar dig gumman

2011-03-01 @ 13:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback