Devilmarre

Åååh min älskade Jen kalla mig för mitt gamla smeknamn Devil_Marre! För alla som vill veta var det mitt gamla msnnamn haha, love it så fint det var! Jag och min förra bästa vän Olivia hade varsitt namn, jag Devil_Marre och hon Angel_Olva! Kan ju inte göra annat än skratta så kul den tiden var! Jag har då även haft musikmarre!
Sen har vi ju även smeknamnet Amazing_ ! Mitt så kallade apbergetnamn haha. Det händer fortfarande att folk kan säga: Men visst är det du som är Amazing? haha helt sjukt att folk fortfarande kommer ihåg sånt? haha och innan det hette jag killgaalen.....
sen har vi ju Rolle_90 min pärla!
Stumpan928 eller vad du nu hette gumms haha!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Stämmer så bra;) Devil_Marre - Angel_Olva, Killgaalen - Killgaaalen, Kossa - Gris

fantastiska minnen helt klart!

2011-02-15 @ 20:21:42
URL: http://olivialaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback