11 Feb!

Hej mina vänner!
Idag har det både varit skola och jobb pågång! Jobbade från 12-17.30, helt slut efter det, folk är som tokiga nu innan alla hjärtans dag. Och kul är väl det men ändå, jobbigt! Sen kom min älskade pappa och hämtade upp mig. Vi for en sväng på mekonomen och utförde några affärer, för Maria ska styra upp bilen, eller hur det nu går till ;)
Kvällen spenderar jag i Kåge med min älskade syster, massa snack och mys!
Har även hunnit träffat världens sötaste person ikväll. Finaste små fingrar och fötter. Mörkt lent hår. Pyttepytteliten var hon! Jag vart helt förälskad. Mina älskade grannar har nämligen fått barn. En liten flicka. Grattis till tusen! Nu har dom två små barn som dom kan vara så stolta över båda helt underbara!
Nästan så jag blir helt galen och måste ta ut spiralen! Eller haha? ;) Nej den stannar. Skolan ska fixas först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback