vill ha julstämning

Det var längesen jag bara var hemma i Kåge för att bara andas ut! Suttit vid köksbordet med mamma i några timmar nu och snackat om en massa olika saker, Cia har lekt med Zeb och kvällen har varit allmänt skön faktiskt! Ligger i min härliga säng i Kåge, blir att sleepa här och vakna upp som en ny människa imorgon ;) Längtar faktiskt väldigt mycket till Gallerix, så mycket energi och så mycket jag vill få igång där borta! Micke umgås med Felix ikväll så vi fick båda lite egentid :)
Jag vill gärna ha snö nu, jag vill känna den där julkänslan, att ha mysiga glöggkvällar känns inte alls densamma, vill kunna räkna ner dagarna till jul, se massor med julfilmer, julpynta, julbak. Men inget av det känns riktigt passande just nu, men fasiken det ska ändras, tror jag ska klicka ner massor med julfilmer och musik så jag får igång stämningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback