Vilken vecka jag har framför mig!

Förstå vilken härlig dag jag haft! Jobb med min fina Shatha som jag skolar in på Gallerix, vart bjuden på Tatung med Shatha och Hind, våran humor tillsammans är ju oslagbar, you gotta love that girl! Har verkligen kännt hur effektiv jag varit idag, så skönt när man känner sig riktigt bra på något som jag gör när jag är på Gallerix, att rama in, umgås med kunder osv.
Sen kommer jag hem, kryper ner i sängen och ser lite the lying game, sen kommer älsklingen hem och gör nudlar till mig, lycklig flickvän är jaaag! Och imorgon jobb igen, även då med finaste Shatha!
Veckans schema:
Tisdag - Jobb, lära Shatha massor med nytt, förhoppningsvis hinna klart resten i orderpärmen!
Onsdag - Jobb, veckoleveransen kommer, lika med massor att göra!
Torsdag - Förhoppningsvis så får vi storm beställningen och Tranås, då kommer vi har sjukt mycket att göra, får se hur lång den arbetsdagen blir!
Fredag - Jobb, hinna klart ALLA julbeställningar som kommer på torsdagen. Sen Uppesittarkväll med fina familjen och pojkvännen!
Lördag - Julafton ♥
Söndag - Juldagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback