The fairytale inside your head has become your new best friend

Jag försöker sova men det går inte. Försöker intala mig att det är värmen men det går inte. Försöker intensivt att fokusera mina tankar på något annat men det går INTE. Jävla fucking s.k.i.t är vad jag tycker! Kan inte någon bara ta mig ur denna jävla röra, orkar inte. Iaf morgondagen kommer bli awsome. Men istället så är resten av mitt liv kaos förutom denna fredag. Bra Marre. Bra. Stress, bråk och feber. Kan inte varva ner, redbull för att klara av dagarna. Stressutslag och feber på det. Svikna löften och besvikelser. Varför ska det vara ens vardag? Det ska ju vara jul. Godnatt, lägger mig och försöker tänka positivt, imorgon är det fredag och då är vi på topp.
11 år min soulie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback