Love you to the moon and back!

Jag är lyckligt lottad. Vilken underbar familj och fina vänner jag har! Jag älskar att jobba på Gallerix, att ha sin mamma som chef är inte alltid en dans på rosor, speciellt inte när jag och mamma är lika envisa och bestämda båda två, men med lite kompremisser så går ju allt toppen! Tack för allt du gör för mig! Jätteskönt att Micke är hos pappa och håller på, Där även Cia spenderar hela dagarna. Båda jobbar från morgon till Kväll, och på något sätt så bara älskar jag det! Min fina pappa som alltid ställer upp när hans dotter kommer med valpögon och gullar med honom, i love you dadi! Älskar Mickes familj, ser så fram emot när julafton osv närmar sig så att Johanna och Erik kommer upp så vi kan umgås allihop, och är grymt sugen på att fara ner snart och se deras nya lägenhet! Längtar så otroooligt mycket till nyårs, om vi lyckas slå förra årets nyårs, kanske, vem vet men jag är dunderpeppad! Min bästa finaste vän Shatha, där räcker orden inte till, jag kan försöka leta, men att beskriva någon med den karaktären är svårt, en sån viljestark person, så ärlig och snäll, finns alltid där, spelar ingen roll vad så finns hon där vilken tid som helst på dygnet, jag skulle ge dig hela världen om jag kunde min stjärna! Sen får man inte glömma din otroligt humor ;) Jag är så glad för alla som finns i mitt liv! Nu ska jag gå och gosa lite med lillebror, vart en tidig dag då jag skulle få ta hand om min lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback