brown hair

Mys ikväll i Kåge med familia och min fina pojkvän! Helt slut efter en veckas jobb och även jobb imorgon. Vi har nyss sett Mr poppers penguins, lätt en av mina favoritfilmer, lika bra och rolig varje gång!
Nu ska jag strax gå och lägga mig tror jag så jag har någon energi tills imorgon, verkligen helt slutkörd efter all julstress, och jag ska hinna julstäda innan julafton men är bara ledig nu på söndag, om ens det då vi måste hinna klart allt. Vi får helt enkelt se!
Sen nu så är jag brunhårig igen, ja Marre det varade ju länge, vad var det alla sa till dig? Sen är typ även allt hår på huvudet borta hehe, page fick pryda mitt huvud denna gång! Mycket slitna toppar hade jag så vart en ny frisyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback