Valborgsplanerande

Hej vänner! Vilken härlig dag det vart. Drog på mig jeansjackan och kände riktigt hur glad jag vart av solen. Väldigt slapp dag också, en promenad till Karamelltåget med mina damer, en sväng på stan med finaste Alex och lite snack  med Adheel och Felix och nu sitter jag hemma! Börjar smidas planer för valborgs, äntligen, jag vet inte riktigt vad som hänt med mig men känner att jag har ett stort behov av att ha sakerna under kontroll och veta vad som kommer att ske annars får jag panik, men nu är det fastspikat iaf att firandet äger rum hos mig och Micke!
Detta måste göras:
* Kolla vilka som kommer
* Kolla vilka som ska äta med oss
* Långbord med stolar
* Bättre ljud eller något vad nu Micke sa
* Alkoholen
* En till grill
* Maten
* Lekar?
* Musik??? Ska be Adheel fixa nån bra spotifylista
Detta kommer bli bra tillslut haha! ;D
Som det ser ut nu kommer vi vara omkring 20-25 stycken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback