Tack för ett perfekt avslut!

Man kan ju säga att gårkvällen var perfekta slutet på detta påsklov! Grillning med en massa olika folk, som jag räknade till 20 st, bland annat Alex, Robin, Emil, Victor, Robin and so on, supertrevligt! Sen spelande av basket, massa skratt, bilåkning med Micke, Adheel och Gabban, ännu mer skratt haha, två valar som kom skuttandes över vägen! Och massa muuusik! Så perfekt kväll, inte ska vi klaga inte! Världens finaste vänner så man blir så glad :) Nu har jag vaknat och ska se vad dagen har att bjuda på, Jag och Adheel pratade att bygga en baslåda, ironiskt hoppas jag för det vet jag inte hur man gör... Aja, Micke jobbar iaf till halv 8 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback