städning på GGG

Herregud! Först började jag städa min walk-in closet. Sen tänkte jag "Ja men när jag ändå håller på kan jag ju fixa Mickes kläder" Och sen fortsatte det längs den banan och nu har jag dammsugit, skurat och städat upp i varje rum! Har bara kvar att skura vardagsrummet nu sen är jag klar! Tiden bara flög förbi, så nu har jag även insett att jag har ju inte ätit middag heller, men just nu är hallen och köket nyskurat så jag kan inte heller gå dit för att få mig mat haha! Men det här vart ju ett bra sätt att spendera min fria tid på. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

efterbilder marre!!! ;) puss <3

2011-04-13 @ 20:38:59
Postat av: Milla

Jo men precis, bra jobbat

2011-04-14 @ 16:53:15
URL: http://hemstadning-borlange.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback