Skräckfilmer är inte min goda sida

*** 00.30 - Såhär lät det igår efter att vi sett en skräckfilm som handlade om häxor och demoner. ***
Maria: Jag kommer inte kunna sova inatt, eller att ha fötterna utanför täcket, då kommer en demon att slita tag i mina fötter och döda mig, eller göra mig till en demon.
Micke: Tror du inte att den hellre tar mina fötter som alltid ligger utanför täcket?
Maria: Nej mina är godare, jag bara vet... Sen kommer den efter dig också, det kommer göra det!!!
Micke: Skärp dig, sov nu hahaha.
Maria: Jag menar allvar..... Snälla kan du kolla under sängen?
Micke: hahahahaha, godnatt
*** 02.30 ***
Maria: Hallå.... Någon där?... Det är en demon.... Micke?
Micke: ZzZzZzZz.....
Maria: Jag är körd.
*** 15.30 dagen efter ***
Micke: Varför är du så trött?
Maria: Ja, för att jag kunde inte sova igår för att du kunde inte kolla under sängen där demonen låg!
Micke: Gumman vad ska vi se för film ikväll? Nalle Puh kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback