Så går det när Micke kommer hem

Efter att Micke har jobbat från 9-21 så kommer han hem, ställer sig och städar och lagar mat åt mig! Dock vet jag inte hur mycket som kan komma ner i min mage, men jag har inte spytt sen imorse och mina alvedon och Ipren börjar verka känns det som! Men Micke säger att Alvedon och Ipren inte börjar verka förrän typ en timme efter, jag tog de för en kvart sen.... Bara min kropp som leker lekar med mig tror jag haha!
Nu är det såhär att jag har ju då väldigt hög feber, känns det kul då eftersom att jag och Micke firar ett år på tisdag? Suck jag vill INTE vara sjuk då...
Du är riktig jävla kärlek älskling! Jag vet, bilden är återkommande i min blogg, men det är av mina favoriter så ni får stå ut! ♥ Tack för att du tar sån bra hand om mig när jag är en sjukling!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mästerfotografen Johanna!

2011-04-04 @ 10:22:41
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback