halva nöjet!

Jobbade från 12-18, helt okej!
Att fixa inför festen är väl halva nöjet eller? ;) Nej men städningen isig är väl inte överdrivet kul, men att springa runt på coop och maxi med min älskling och skratta, välja mellan massor av färger, mat hit och dit och skor så tog vi oss hem! Har nu städat och städat inför imorgon och gissa om jag är taggad? Jag nästan spricker redan nu, jag vill se mina tjejers miner när dom får se hur fint jag piffat upp allt, jag vill öppna min första cider med mina vänner, jag vill äta underbart god mat som min pojkvän lagar, jag vill helt enkelt att det ska bli imorgon så jag får umgås med världens bästa personer! Låt det gå fort imorgon pleaaaaase!
Jobbar imorgon från 10-4 och jag gissar på att tiden kommer släpa sig fram bara för att jag så gärna vill att det ska bli kväll men haha det blir nog bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback