Gran canaria

Sitter nu och lyssnar på någon spotifylista gjord av Adheel, ska strax även till Punkthusen för att ge min sjuka kära vän Carro sin medicin, snuset! Och även kika in till Emelie för att hämta såg nummer två som behövs för att sluta göra baslådan!
Satt nyss och pratade med älskade Alex i telefon i en timme, tiden går fort när man har mycket att prata om! Massa planerande inför utlandsresan i sommar, som det ser ut nu är det jag, Alex, Micke, Adheel och Robin som ska dra till Gran canaria, någon som är sugen att följa med? ;)
Nej men det blir riktigt bra dedär! Ha de gööttt
Du ska veta att jag skulle göra allt för dig,
även om vi inte alltid är superglada på varandra,
ibland vill slitet håret av varandra,
och ibland skrika ut väl valda ord så ska du veta att,
du är min bästa vän! ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är underbarastvännen tack så jättemkt till både dig och karl din för att ni kom förbi med medicin<3

2011-04-27 @ 00:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback