dags att ta tag i detta

Hej på er!
Hemma igen, vet ni vad jag tänkt göra? JAG ska städa min walk-in closet. Mycket trevligt, jag har tänkt  rensa ut kläder som jag inte använder längre, det svider bara att säga det... Men eftersom kläderna troligtvis bara kommer byta ägare till min syster Jennifer så vet jag en liten tröst iaf att om jag behöver något klädesplagg är det bara att slå henne en pling! Förövrigt superfint väder ute, känns som att påsklovet också kommer få en fin skinande sol! Hoppas hoppas! Vi hörs sen :)
Lite suddig bild, men ni ser väl ändå vad jag har framför mig? Dvs ett berg av kläder...

Kommentarer
Postat av: Lenaaaa

Bara du inte gör dig av med kläderna som du lånat av mig ;)

2011-04-13 @ 20:27:08
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback