C & R

Jag tänkte göra ett inlägg för att bara säga till mina helt otroligt fina vänner hur mycket jag älskar er! Det är helt sjukt att hur vilse och bortkommen jag än känner mig så finner jag ett lugn hos er. Ni ger mig verkligen den där värmen som behövs när man är nere, tryggheten av att kunna luta mig mot er. Jag är så tacksam för allt ni gör, allt från att styra upp helt galna fester, skratta tills tårarna kommer eller bara finnas där. En sådan ärlighet på en kärleksfullt vis. Ni ska veta hur lyckligt lottad jag känner mig som fick chansen att få lära känna er, dig Colette som en nyfunnen vän och dig Rebecca på nytt igen. Jag finns här för er även i dom mest jobbiga situationer för ni har visat att ni alltid finns där för mig. Det är så lätt att kunna vända sig till er och prata för ni förstår mig så otroligt bra. Tack tjejer, ni är guld värda och jag är väl den lyckligast lottade tjejen som får ha er som mina vänner. Puss tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebeccahe

jag blir ju gråtfärdig maria:') Finns alltid här för dig lilltjohalja, i vått och torrt, i ur och skur. Älskar dig min finaste marre♥

2011-04-22 @ 13:23:51
URL: http://re

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback