åka skridskor

Jag tror min hjärna har stängt av sig för att vila.. Vi satt nämligen och såg på hockeyn jag och Micke. Och när lagkaptenen åker fram(på skridskor) och tar emot pokalen så har min hjärna vandrat iväg på lite andra saker. Som hur svårt det är att åka skridskor(enligt mig). Så jag säger: Men alltså, hur tar han sig fram så enkelt, det är ju så svårt att åka skridskor.
Och då har vi alltså suttit och sett hockey, med grymt bra hockeyspelare, och jag undrar... ja ni såg ju själv vad jag undrade. Min hjärna har stängt av tror jag haha... Hänger inte alls ihop!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Ja eller hur. Jag är nog världsämst på skridskor.

2011-04-15 @ 13:36:09
URL: http://hotell-ekero.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback