Zeb Johansson

Jaha då fick man veta att man ska vara barnvakt till mitt lilla monster en stund idag! Monster = min så kallade lillebror Zeb! Och nej alla ni som tänker kommentera att han är en kopia av mig haha det är han inte om jag får bestämma ;) Vi kanske bara har samma röst, samma sätt att gå och röra oss på, samma envisa humör, samma hår osv. Men nej vi är inte lika varandra haha.

För JAG gick aldrig runt i en spiderman kostym med lasersvärd och simfötter,
jag hade Esmeralda klänning från Ringaren i notredame!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA MARIA HJÄRTAT! du kan leka zeb på halloween ;) du har ju redan alla kläder fixade :D:D:D:D:

2010-09-16 @ 19:29:08
Postat av: gabban

DET VAR FRÅN MIG!

2010-09-16 @ 19:29:42
Postat av: sara

Naaawh :]

jag vill vara med på halloween :)

2010-09-17 @ 15:14:07
URL: http://backlundss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback