What am I gonna say when I'm choked up and you're okey

Godmooooorgon!
Lite rolig dröm, jag drömde att jag kom försent till jobbet, så när jag väl kommer dit så säger dom att jag inte ens jobbade idag! Så ringer mamma oc jag för en sekund trodde att jag kom försent på riktigt alltså, så ringer hon och ber mig jobba hihi. Menmen, vi firar ju 5 månader idag, myspys, lite jobbtimmar mitt i, men vi får styra myskväll efter jobbet!

Nu blir de lite ny musik in på mobilen, men ja, om några dagar, typ tisdag eller onsdag kommer min nya mobil, x10 mini pro ;) underbaaart kan knappt vänta!

Nej nu ska jag ta och göra något av den här dagen, väcka Micke kanske? Ja vi ser ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback