bildbomben!

Nu ska ni få en bildbomb från Stockholm!



Vi började då onsdag och torsdag med två shoppingdagar i centrum,
hittade lite smått och gott här och där!


Fredag började vi med att fara på slottet jag, Micke och Johanna!



Kräftskiva!

Ost, kex och vin!

Lördagen började med en tripp till gröna lund!

Värsta jävla karusellen jag åkt i hela mitt liv,
om man inte räknar med frittfall men satan så rädd jag var!

Tove från idol!

Grabbarna åkte tilt!

MOHOMBI, ja jag dog när jag såg honom dansa!

Söta Johanna och Erik :)

Efter gröna lund for vi in till kungsträdgården för att umgås med Mickes pappa och hans familj!
Vi for på en restaurang och åt....

och efter det till en Thailandfestival!

Där står jag och typ kämpar för mitt liv efter att ha provsmakat lite thailänsk papayasallad?
Vet inte hur mycket chili dom proppat i där men har aldrig ätit något så starkt!

Söndagen spenderade vi en heldag på mantorp!
En stor racingbana.

Körde massa Ferrari, tro mig Micke och Erik var väldigt nöjda! ;)







Kommentarer
Postat av: Johanna

Nästa gång ni kommer till sthlm då har vi en egen lägenhet! :) Då får ni lära er att hitta till den med ;)

2010-09-02 @ 09:55:51
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback