sjuk fortfarande

Förlåt att jag inte skrivit.
Skulle ju vara fest igår men min kropp pajjade så vart ingen fest för min del! Vi for till Drängs en sväng och fixade några saker, jag låg i soffan och såg på Idol och The proposal med familjen. Sen For vi till Kåge och hälsa på andra familjen en stund. När vi väl kom hem igen var jag så död att jag orkade inte gå från sovrummet till toaletten för min feber var så hög, och vad tror ni min älskling gör då? Jo han bär mig dit in. Jag älskar dig så mycket baby!

Idag har jag jobbat på Gallerix, varit både bra och dåligt. Trevligt att jobba med Suz men jobbigt när jag mår så dåligt. Jag kom hem runt 3 och sov tills nu ungefär. Min älskling har börjat laga mat sen blir det nog mys framför en bra film ikväll!

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback