sen middag :)

Ganska mysigt!
Jag kom hem runt 3 tiden idag, tänkte jag skulle lägga mig och se Sex and the city tills Micke kommer hem. Jag lyckades somna. Så när Micke kommer hem kryper han ner under täcket och vi båda somnar och vaknar upp runt 7 tiden! Nu står Micke i köket och lagar mat. Lövbiff, potatis och vitlökssås, gottgottgott! Plus gurka och Cola då haha ;) Vi har tänkt ta det väldigt lugnt ikväll, se lite one tree hill och somna ändå ganska tidigt eftersom jag ska upp 6 imorgon :) Micke är ledig och jag vet inte riktigt vad han ska hitta på. För jag själv har frisörtid när jag slutat praktiken så jag blir sen. Något kul ska jag hitta på med mitt hår, vad säger ni, blont igen? ;) haha nej! Men ja något åt de rödbruna håret, jag trivs som ganska bra i den färgen jag har nu men den känns lite matt, som att färgen har försvunnit lite, så fylla i ska vi väl göra :) Sen fixa luggen. Ni får bilder när jag kommer hem imorgon!
Vi hörs sen vänner :)

Baby du vet precis vilka ord du ska använda för att få mig på bra humör. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback