lägenhetsbilder!

Home again!
Kommer hem av en trevlig syn,
min lillasyster snarkandes på soffan ;)
Hade sovsällskap med en drös brudar igår som sagt riktigt kul!
Micke ligger i sängen även han helt död hihi jag är på bushumör!
Nej ska försöka släpa ner min lillasyster på stan och göra något!

Ni ska få lite bilder nu på lägenheten som jag vet att du Annica velat se, dock inte så många, men de nya som tillkommit i lägenheten :)

Lite småstökigt, ett bord ståendes mitt i tvrummet, vi ska bara hitta någonstans att ställa det eftersom vi har ett nytt köksbord nu :)

Som det ser ut, inte så mycket nytt förutom ni ser lite av det nya köksgolvet!

Här ser ni den urtjusiga klockan v köpte på Nolia!
Bordet, stolarna, skålen(på bordet) och gardinerna är inhandlade på Ikea!
Lampan är köpt på ljusexperten :)

Har har vi inhandlat gardiner och prydnadskuddar från Hemtex.
Nytt bäddset från Ikea!
Sen självklart Bobjörn, Lasse och Ragnar ligger och latar sig på sängen ;)



och sist men bäst......

MITT SMINKBORD ♥♥♥♥♥
Sminkbordet, Spegeln och några småprylar också inhandlade på Ikea!
Visst kan man inte göra annat än älska det ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

guuuusiken så fint ni har det :D

2010-09-02 @ 14:23:42
URL: http://risinggirl.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad fint ni har fått det! Tack för bilderna...

2010-09-02 @ 16:52:56
Postat av: gabban

Kanske är det så att vi är bäst att handla på ikea? ;) kanske är det så att vi är bäst på att bygga ihop allt på jävligt kort tid också? :]

du är min snygga byggare! höhöhö

2010-09-04 @ 10:29:33
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback