Krampkramp

Ligger i soffan med någon ny känsla idag kramper i magen. Typ som mensvärk haha.
Regnet öser ner utanför, det är ganska mysigt när man ligger här inne och hör regnet träffa marken.
Men ändå börjar jag längta mot vintern
snön, julen, nyårs, födelsedag, skoteråkning(ingen olycka) and so on.
Vore hur mysigt som helst nivet när man sitter inne på kvällarna,
men en mysig film, tända ljus och julpynt!
Alla julfilmer man ska hinna se,
Ensam hemma filmerna är klart mina favoriter!
Och ju närmare vintern vi kommer ju närmare blir de tills Sara kommer hem. :)

Fick ett fint sms av Carro:
Hej vännen. Händer ikväll?
Sugen på typ fara och träna med mig? Umgås.
Prata om du vill och göra av med lite negativ energi.
Skulle vara jättetrevligt:)

Det lät verkligen supermysigt,
men jag får mig knappt upp så vi ser ju hur de kommer gå.
Sugen på att iaf umgås,
tjejkväll med massa tjejsnack och mys.
Sugen någon? Carroooo :)

Kommentarer
Postat av: carro

Nåå vännen =)

Barra du hör av dig dvd :) Men vad sägs om imorgon eller fredag?

Kram

2010-09-22 @ 19:50:56
URL: http://twitter.com/carrisu88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback