jag älskar er

jag vet att jag låter hur negg som helst i bloggen nu för tiden. Men jag har haft feber nu i typ 2 veckor som inte går bort, sprängande huvudvärk, världens förkylning and so on... överdrivet bra mår jag ju inte. Men inte så mycket att göra åt.

Något man kan glädjas åt är då hur lyckligt lottad jag är som har världens underbaraste pojkvän som finns där för mig hela tiden, mina underbara vänner som jag verkligen insett hur otroligt mycket dom ställer upp för mig, och min familj, jag älskar er, både familjen Hällgren/Johansson och familjen Lidman/Grenholm. :)
Ni är verkligen toppen, tack!











+ Mamma och pappa som jag dessvärre inte har någon bild på haha! ;D
+ många fler kompisar hihi :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är världens bästa. i ur och skur, i solsken och moln.. Genom eld och vatten..

Jag älskar dig !

2010-09-21 @ 15:47:07
URL: http://backlundss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig älskade hjärtevän, <3

2010-09-21 @ 20:18:37
Postat av: carro

Du är underbar gumman <3

2010-09-22 @ 19:53:43
URL: http://twitter.com/carrisu88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback