Du är min klippa

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan min pojkvän. Jag kan vara en riktig pain in the ass ibland, grinig och jobbig och han bara biter ihop? Han bär mig från sängen till soffan när mina ben skakar av feber, han ställer sig och lagar mat efter en lång dag på jobbet, han erbjuder sig att köra till Kåge när jag vet att han helst vill lägga sig ner och vila. Han ställer verkligen upp när jag behöver honom, och jag älskar dig för det. Vilken trygghet du är, en axel jag oavbrutet kan luta mig mot när saker blir för jobbiga. Du är min bästa vän som jag kan prata med om allt, du är min pojkvän som jag älskar över allt annat. Du är den rätta, min andra halva älskling. Tack för allt du gör, jag vet att jag ibland är dålig på att säga det men du är så underbar och fin. Jag älskar dig. Kom ihåg det, jag kommer aldrig lämna dig, du är mitt allt. Otroligt att man kunde bli såhär kär, de trodde jag aldrig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback