vi skapar minnen här och nu

Kärlek. Ett konstigt begrepp som du inte kan sätta ord på tills du upplevt det på riktigt. Villkorslös kärlek utan slut. Den där du sökt efter så länge och helt plötsligt så finns han bara där, och du är så blind av allt runt omrking, av hans närhet. Ja gud jag är så kär, varenda lilla nerv i min kropp skriker efter honom varje gång jag inte är i hans famn. Kvällar när jag bara vill skrika ut min frustration och ilska, kasta saker omkring mig, när han finns där och lugnar mig som bara han kan. Romantik. När han förklarar sin kärlek för mig som lyser upp hela min dag. När han ligger breve mig på morgonen och jag känner mig hel. Varma viskningar, när vi ligger i sängen, stirrar upp i taket och pratar i flera timmar. När du lyfter upp mig och tiden stannar. Du är allt jag önskat mig Micke och så mycket mer. Du är för bra för att vara sann. Varje dag när saker känns jobbigt så tänker jag på dig och du gör mig glad igen. Det var som att din värme och kärlek återupplivade mig, från den dystra person jag blivit till att bli den glada spralliga tjejen jag en gång var. Älskling du är mitt allt. ♥ Jag älskar dig, dig, dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback