tappat bort korteeet godnattis!

Nu är jag hemma i lägenheten och vet ni vad jag går in i? Ett kök som håller på att byggas om, min älskling har hållit på hela dagen att fixa i köket, gud så glad jag blir. Han är ju helt underbar min pojkvän jag älskar älskar älskar dig! Vi har varit i Kåge och ätit middag och sett paradise hotel med min kära mor och syster. Tog ner alla vinterkläder, så mysigt med en stor fluffig jacka som Zeb så fint sa. ;)

Och vet ni vad jag tänkt göra nu? Gå och sova! Guuud så skönt att få en tidig kväll och bara sova ut så jag är utvilad imorgon. Har klivit upp nu tidigt tidigt varje dag i över en vecka så jag känner att jag verkligen vill få mig lite fler timmars sömn inatt. Även om jag har skola och imorgon börjar halv 9 så känns det skönt att få några fler timmar med kudden. Har idrott första lektionen som jag ska på, har pratat med min underbara idrottslärare och vi har kommit överrens om att fixa ett eget schema jag ska följa, kommer bli superbra det här ju. nej nu ska jag gå och sova, men kram på er så hörs vi imorgon. :)


och förresten, vem har tappat bort sitt bankkort? jo jag..... och nej jag vet inte vars. bara gå och fixa ett nytt då haha. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback