när det verkligen gäller

Sen så har jag insett en sak. Folk har försökt berätta det för mig väldigt många gånger men jag som vanligt lyssnar inte. Jag är en sån person som ger folk chanser efter chanser, det är som att jag hoppas innerligt att dom ska ändra sig, att dom någon gång ska ge något tillbaka men icket. :) Så jag har bestämt, behandla andra som du vill bli behandlad själv, jag orkar verkligen inte ställa upp 200% jämt om jag aldrig får något tillbaka när jag behöver det. Självklart finns jag där för alla, men nivet, jag har också ett liv, jag har stunder när livet är jättejobbigt för mig också men jag hör alltid av mig om mina vänner behöver mig osv, ni fattar :) Jag gick igenom en jättejobbig sak alldeles nyligt, och man märkte verkligen vilka som fanns där för mig när det gällde och jag säger tack till er, ni är obeskrivligt underbara. Och min pojkvän, utan dig hade det inte gått alls. Tack ♥

Hihi men det säger jag ju godnatt, om jag har tur kanske jag får isäng min älskling också, sover mycket bättre då, kramar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback