matmatmat ;D

Hej hopp pojkar och flickor! Vet ni vad? Nej klart ni inte vet hihi, oj vilket busigt humör jag är på ;D Nej men seriöst, jag har haft en förbannat bra dag på praktiken idag förutom när jag gick vilse inne i huset, inte okej haha! Jag bara älskar min grymma handledare, mina gulliga vårdtagare och stället! Till och med så jag ser fram emot att fara dit, de trodde n inte va. ;) Efter det for jag och jobbade en stund på Gallerix med Suz sen nu är jag hemma igen! Känner lukten av Mickes doft och saknar honom otroligt mycket, han jobbar till 21.15 stackars gubben, ska ta hand om honom när han kommer hem.
Jag är full av energi nu, skulle kunna springa maraton loppet nästan, men eftersom jag inte äger några löparskor så ska jag äta istället! Vi hittar nog något smarrigt i frysen/kylen som jag kan tillaga utan att förstöra ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback