kill me

Jag kan ju börja inlägget men att säga grattis till världens bästa Annica, hoppas du får en superbra dag, jag och Micke kunde inte komma idag men vi ses ju imorgon, många kramar!


Idag är en sån där dag jag inte vill leva! Huvudvärken är så stor så jag ser svart ungefär och av någon rolig anledning fick jag för mig under gårdagens kväll att headbanga så min nacke har också tagit stryk. Ajaj Maria du har dig själv att skylla. :( Men vilket helsikkes rolig kväll det vart ändå! Tack brudar och min underbara älskling som är så fin och står ut med mig när jag är lika smart som en kokosboll i fyllan! Idag ska jag om jag någon gång vaknar till liv så ska jag försöka städa, mina underbara föräldrar kommer förbi med en cola, kan dom blir med underbara, och för att kika på lägenheten då men haha ;D ha en trevlig dag, det kommer tyvärr inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback