jag är så duktig!

Jag är på väldigt bra humör idag hihi!
Varför?
* Fick tillbaka arbetsmiljöprovet där jag fick g-vg när tydligen gick det inte så bra för klassen,
men kändes toppen att jag klarade det!
* Jag har sänkt min frånvaro med 50%, förstår ni hur bra det är? Från 30% till 15%!
* Min lärare berömde mig och sa hur stolt och glad hon är över hur bra jag gör ifrån mig.
* Det är fredag ;D
* Ikväll ska jag få fara till Drängs och kraaamas!

Jag är så himla glad just nu över hur bra allt går för mig hihi.
Dunkar musik på ipoden och snart slutar vi, toppen ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

så duktig du är hjärtat!

2010-10-17 @ 12:49:42
URL: http://sbacklundviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback