Happyyy :)

Älsklingar varför så nere? Läser inlägg efter inlägg på vissa av mina favoriters bloggar och ni verkar så nere? Själv kan jag inte säga att jag är nere, på något roligt sätt så har jag humöret uppe hela tiden nu för tiden. Jag gick ju igenom en väldigt jobbig tid ganska nyligt, mina vänner vet vad jag pratar om, det tog hårt på mig. Men att veta att jag hade alla mina vänner som stöttade mig genom eld och vatten fick mig att ta nya tag och idag mår jag bättre än någonsin. Jag tar varje dag med en spark i baken och kliver upp något trött men ändå positiv till vad dagen har att erbjuda. Jag tycker ni ska göra samma ska jag vet att det är svårt, men när det blir för mycket för mig så går jag och lägger mig och vilar så mina tankar får slappna av. Upp med humöret tjejer, det är ju höst, snart kommer snön, snart är det haloween och allt vad hösten/vintern har att erbjuda! Kram på er. :)

Har idag haft apu vilket gick väldigt bra om jag får säga det själv, något jobbigt att kliva upp på morgonen när det var iskallt i lägenheten men jag slet mig upp vilket som! Mamma bjöd mig på lunch idag vi gick på subway och där vi även såg min förra bästa vän, klump i magen men han såg ut at må bra så det gjorde mig glad iaf. Sen hann jag även förbi polishuset för att prata med en person på viksamordningen som fixade mig en användare på time care pool, toppen nu kan jag boka egna pass osv ;D. Efter praktiken åkte jag, mamma och Jennifer hem till Kåge och myste tills Micke kom då vart det middag sen Paradise hotel osv, och massa prat inför helgen! Så denna dag var riktigt bra.

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova så jag tar mig upp imorgon, fusk Micke är ledig haha ;) Men vi hörs, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback