Ghetto gospel

Jag såg min förra bästa kompis på stan idag. Det var som att världen stannade och jag visste inte vad jag skulle göra. Efter allt vi hade gått igenom så försvann allt, kanske inte var jag så förvånad men jag trodde våran vänskap var starkare än så. Jag visste att när du skaffade nya förhållanden så hade du aldrig tid att umgås, eller du valde att inte umgås, men när det tog slut mellan er så var jag en prio för dig igen. Jag kunde inte gå fram och säga hej. Inte efter allt som hade hänt, att sån skit kan förändra en person så mycket trodde jag aldrig, men tydligen. Jag minns att du sa att jag alltid kommer vara din närmaste och bästa vän, genom allt. Men som väntat skaffade du ett nytt förhållande som drog ner dig i skit eller tvärtom? Aja, det tar ont att se vad som hänt. Men du såg ut att må bra, jag hoppas det. Grattis till allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback