Fallen leaves

Snodde denna bild av Annica när jag bara fick världens värme i mig när jag tittade på den!

Hösten är en sån underbar tid tycker jag. Jag älskar löven som faller och man bara märker att det närmar sig vinter. Det är bara toppen! Men jag älskar nog alla årstider, dom har alla sina underbara saker som gör dom så bra.

* Mysiga hemmakvällar med familjen.
* Grilla ute med kompisar.
* Promenader i mörkret med pojkvännen.
* Massa skräckfilmer!
* Ta fram vinterkläderna.
* Hockeysäsongen börjar = Jag och Gabbs är igång.
* Tända ljus.
* Paradise hotel men denna gång utan mamma, hur ska det gå?
* Nya säsonger av serier börjar.

Ser ni, det finns så mycket som kan göra hösten bra. Alla klagar över att den är så mörk och dyster, det tycker jag inte alls. Det blir ju vad man gör den till. :) Jag är på väldigt bra humör idag känner jag som sitter och skriver sånt här men ja. :)

Kommentarer
Postat av: sara

Och inte nog med allt detta så kommer jag ju faktiskt till Skellefteå ;)

2010-10-05 @ 00:34:50
URL: http://backlundss.blogg.se/
Postat av: GABBAAAAN

NÄR SKA VI FARA PÅ HOCKEY?! :D jag är astaggad på det ;D

2010-10-05 @ 20:20:03
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback