Emma min Emma

Jag och min pojkvän låg och pratade igår kväll. Så kom vi in på spåret om när jag umgicks med Emma jämt. Våra tider tillsammans. Det är synd att man ska glida ifrån varandra när vi verkligen var som gjorda för varandra. Det fanns ingen som förstod mig lika bra som hon gjorde, som jag alltid vände mig till. Vi gjorde dom mest galna saker tillsammans haha. Smet ut mitt i nätterna för att träffa Malåbor som kört hela vägen till Skellefteå för att träffa oss. Vi drog ut och festade med folket antingen Moröhöjden eller Läkarvägen. Alla kvällar vi fixade oss tillsammans hos henne på Sunnanå, dunkade hög musik för det mesta Crank that med Soulja boy. Vi åkte raggarbilar på kvällarna. När vi myste ute i hennes garage med musik och filmer, alla gånger jag grät där ute när jag inte orkade tänka, och hon fanns alltid där. När vi drog till Malå vilket var vårat bästa minne tillsammans. Våran tripp till Vithatten när bilen dog. Alla gånger hon hämtat upp mig och vi har snurrat runt med volvon runt runt i stan för att tänka. Vi har så många minnen tillsammans som jag aldrig kommer att glömma. Bara synd att man glider ifrån varandra sådär, jag saknar dig min Emma.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig med gumman, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Men hur våra liv än ser ut idag, så är det endå du&jag ;) kanske mer psykiskt än fysiskt, but still! Jag älskar dig :)

2010-10-11 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback