Du lever bara en gång, make it count.

Du lever bara en gång, make it count. Bara älskar det citatet och fysatan så rätt! Jag tar varje dag med storm numera. Gör den till något jättebra, försöker se det positiva i det mesta, försöker att inte förlora humöret som kan förstöra dagen, och jag äter precis vad jag vill, för vafan, vi lever bara en gång, så vill jag ha pommes till lunch, då äter jag pommes till lunch, end of story. ;) Nej men seriöst hörni, om man förlorar humöret en gång på dagen så kan det förstöra hela dagen. Vi blir aldrig yngre än vad vi är idag. Dagarna svischar förbi utan att vi märker det. Så jag har bestämt mig, inga fler sura dagar, visst ingen kan vara glad jämt, men man kan försöka vara positiv iaf, det försöker jag! Kraaam på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback