drängssss

Det är lite småkul, vi har varit bästa vänner ett bra tag, och när du skaffar nytt umgänge så helt plötsligt kan du inte berätta allt för mig? Men det funkar för dina nya vänner, great gumman, kör på den stilen men det funkar inte på mig. :) Du kanske borde tänka på det, jag har har alltid ställt upp för dig och nu är det som att vi inte är så nära längre. "Just some shit going on." Aja visst men du kan prata med alla andra om det haha alltsååååå det är så skrattretande. Men ärligt jag orkar inte bry mig, när du inser att din nya bästa vän inte är så mycket att ta i så vet du ju vart jag finns!


Nuuu ska jag bege mig mot Drängsmark ha en otroligt bra kväll allihopa, det ska jag ha, pusspuss!


Jag älskar dig min pärla!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ogilla oärlighet, falskspel och otrohet!!

2010-10-15 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback