Dags att handla julklappar!

ååh jag blir så glad, även om min hals gör så ont att jag kan knappt svälja, prata eller tugga så blir jag så glad! Nivet man frågar sin chef, i mitt fall min mamma, och frågar vad man ska få i lön och förväntar sig en stor fet nolla för att man fick för sig att man var sjuk hela förra månaden och får till svar att tydligen så jobbade man ändå! Så glad blir jag just nu! Sen loggar jag in på min bank och inser att jag även har kvar 1500 från förra månaden, och även jobbade på boendet, så nu skulle jag vilja springa omrking i lägenheten och dansa men då dör min hals så icket! åååh så glad jag blir!

Men nu närmar sig ju julen så vad då ska endel julklappar inhandlas. Jag vet det är lite mindre än 2 månader kvar men jag gillar att vara förberedd eftersom det är en hel del personer att köpa julklappar till. För att inte glömma så fyller både min mamma och Lisa Mickes syster år i november så herrejösses det är många presenter som ska inhandlas! ;D Sen så är det ju inte bara en familj det ska handlas julklappar till? Det blir snurrigt det här haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback