Bättre dagar har man haft!

Jag har inte mycket att säga om igår kväll. Jag var full som ett höghus, kom inte ihåg ett piss, min pojkvän fick ta hand om en odräglig och helt borta flickvän och vi har en hel del tvätt. jisses hur fel det kunde gå...

Idag har vi iaf varit på Ikea och efter lite mat på Macdonalds mår man ju genast lite bättre! Vi inhandlade en hel del saker, mycket krångel men vi bestämde oss tillslut och sket i tvbänken som vi får beställa istället. Hemresan vart en sväng på Macdonalds igen, Maria vart överlycklig hehehe. Nu ska jag och min underbart fina pojkvän gå se lite tv sen sooova. Imorgon är det jobb, sen förbi morfars grav sen fixa i lägenheten, toppen!

Förlåt alla för hur jobbig och odräglig jag var igår. Speciellt förlåt till dig gubben, jag kan inte ha varit lätt att handskas med, tack och lov står du ut med mig. jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback