Lycka

Snartsnartsnart så kommer min kärlek hem, du är min skatt, min livsglädje, min tröst, min högra hand och bästa vän. Det handlar om att hitta den person man inte kan leva utan, och jag fann dig. Du får varenda del av min kropp att vilja flyga, som skriker efter dig. När du rör vid mig känns det som elektricitet som far genom kroppen, ut i varje fingertopp in igen som får mitt hjärta att slå dubbelt så fort. Jag kan trampa fel, snubbla, ramla och då finns du där, stadig och varm, med en trygg famn som jag vill borra mig in i och aldrig lämna. Jag älskar hur du visar att du oavbrutet finns där, det blir inte för mycket för dig trots mina pmsutbrott, att jag kan göra fel, misstag och du lämnar mig inte i sticket. Jag älskar att du visar mig att du älskar mig så mycket att ingenting kan komma emellan oss. Vi har varit tillsammans i över 7 månader och det har varit den bästa tiden i mitt liv. Varje dag är lika unik när jag har dig vid min sida, får mig att skrika ut av glädje. Du får mig att gå genom denna dystra mörka höst med ett leende på läpparna och med dig i tankarna. En sak ska du veta och det är att jag älskar dig mer än jag kan förklara. Du är den enda jag har ögonen för och den enda jag vill vara med. Älskling du gör mig så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback