um

Goddagens! Dagen började av en otroligt frusen Maria som begav sig till praktiken och senare en sväng på Gallerix och även ungdoms. Överväger ännu fler preventivmedels varianter, vart inte riktigt nöjd senast när det bara krånglar så for dit idag och pratade om istället möjligtvis skaffa spiral och den håller 5 år och efter som jag och Micke iaf inte på den senaste tiden planerar att skaffa barn så lät det vädigt bra haha! Men innan man får skaffa sånt så är de massa tester osv som ska göras, sen upp på kvinnokliniken och tjollra hit och dit men förhoppningsvis blir jag snart nöjd haha!

Nu ska jag plugga, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja, jag hade lite att göra :P

2010-11-23 @ 14:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback